Budget Trip ke Kashmir : Srinagar

Bila sebut pasal Kashmir, pasti aku akan terbayang, gunung-ganang, banjaran yang terbentang indah, padang menghijau dipenuhi bunga dan kuda-kuda yang hidup liar di bumi Kashmir, betul tak? Sebenarnya, setiap gambaran aku tentang Kashmir sememangnya benar-benar belaka. In fact, bila dah sampai tu, rasa taknak balik. Rasa nak duduk je kat sana. Bukan itu sahaja, sepanjang […]

Read More

OPEN TRIP 2018

Tiap kali tengok calendar, terus terasa cepatnya masa berlalu. 2017 pun dah hampir menuntup tirai. 2018, tahun baru yang bakal tiba pula. Ke manakah anda akan berkelana? Gituuuu! Soalan yang selalu diajukan setiap kali teman-teman jumpa dengan Cik Pora. Terkadang tu, tak tahu nak jawab macamane sebab lately Cik Pora banyak betul buat trip ad-hoc. […]

Read More