#cikporahappy dapat Parcel of Joy dari Lazada Sempena Online Revolution

Balik penat-penat dari office, aku dikejutkan dengan parcel yang dihantar terus ke rumah. Dup dap dup dap… Siapakah gerangan yang buat surprise ni? Bukak je packaging terus nampak, “Find Joy In Every Parcel’. Wah special delivery ni. Unboxing sahaja parcel tersebut, terus nampak pelbagai barang yang ada! Bukan satu okay, tapi BANYAK sangat hadiah. Waaaaaaaaaaaaaa, ini bikin Cik Pora happyyyy sangat.

IMG_80881

IMG_8089

Meh sini Cik Pora nak bagitahu, sebenarnya Lazada sedang mengadakan Online Revolution sempena tarikh 11.11.2016. Setiap tahun Lazada Malaysia akan mengadakan jualan besar-besaran dan memberikan offer sehingga 95%. Banyak tuuu kan? Dan yang paling best untuk tahun ini, dengan tagline ‘Brands For All’, hampir kesemua brand-brand terkemuka menawarkan barangan mereka pada harga yang berbaloi-baloi. Jualan besar-besaran tu bermula dari 11.11.2016 sehinggalah 12.12.2016.

Buat yang nak tahu apa antara barangan menarik ditawarkan pada harga terbaik di Lazada, meh Cik Pora kongsikan serba sedikit :

  1. Travel Essential – Sandisk Ultra Dual Drive m3.0

IMG_81411

Ini memang favorite Cik Pora. Selalunya bila kita travel dan memory phone pulak full dengan macam-macam gambar. Kite terus rasa turn off pulak nak ambil gambar sebab kena clear up some storage. Dengan adanya Dual Drive ni, ia memudahkan Cik Pora untuk FREE-kan some space dalam phone. Siap ada connector yang boleh buat instant transfer ke PC atau Laptop. Cepat beli sementara masih SALE!

 

  1. Kitchen Essential – Tefal Manual Chopper

Pernah sebelum ni Cik Pora bagitahu, in order nak berjimat, kita kena bawak bekal ke office. Dan setiap pagi, sebelum pergi kerja, Cik Pora memang akan prepare breakfast dan lunch box. Dengan adanya Tefal Manual Chopper ni, memang lagi convenient and jimat masa untuk upacara potong dan hiris segala barang untuk menumis. Yang bestnya, tak perlu pakai eletrik segala, hanya tarik tali yang disediakan dan siap. Mudah kan?

IMG_8086

 

  1. Favorite Drink – Nescafe White Coffee Pandan FlavorIMG_81401

I love everything about Pandan, from the smell to the taste. Cake, drink, kuih muih memang lah favorite kalau ada pandan ni. Bila Nescafe keluarkan flavor Pandan haruslah aku teruja. Dan aku dah try pun flavor terbaru ni, memang TERBAIK! Korang kena try jugak okay.

 

  1. Beg Lactokid dan Nestle CERELAC nutriPuffsIMG_81301

Okay bag dia comel! Cerelac ni walaupun khusus untuk anak-anak kecil, tapi yang dewasa macam Cik Pora pun boleh je nak try. Siap ada perisa tau – Pisang & Strawberry. Yums! RM15 sahaja promosi sekarang.

5.Maggi Royale

IMG_81311

Ini pun antara benda wajib aku akan bawak setiap kali TRAVEL. Senang nak makan kalau tiada makanan HALAL. Dan Tomyam merupakan makanan favorite. Bila WAJIB dan Favorite bergabung, hanya Maggi Royale je yang mampu memberikan keriangan berganda untuk Cik Pora. Kali ini, kita try pulak Thai White Seafood Tomyam. Fuhhh, lazat terangkat okay. Bolehlah korang dapatkan untuk next trip nanti 🙂

 

  1. MamyPoko Gentle WipesIMG_81321

Setiap ibu bapa pastinya mahukan yang terbaik untuk anak-anak mereka kan? MamyPoko Gentle Baby Wipes sememangnya pilihan yang bijak untuk si manja. Cepat grab jugak beberapa lagi produk dari jenama MamyPoko untuk

 

  1. Shampoo, conditioner and mythic oil dari LOREALIMG_8136

Sejak memakai tudung, kesihatan rambut tetap Cik Pora tidak abaikan. Set lengkap Syampoo, Conditioner dan mythic oil dari LOREAL ini memang untuk rambut kelihatan lebih bersinar dan sihat.

 

  1. Food Panda voucher

IMG_81371

Alahai, bila ada panda dalam parcel ni, dia lah yang paling comel 🙂 Siap ada voucher diskaun RM10. Untuk yang nak dapatkan diskaun RM10, sila taip IMPANDA sebelum checkout dan redeem diskaun tersebut.

 

  1. Nestle Just Milk Full Cream

First time aku tengok packaging baru dari Nestle untuk susu full cream. Lebih menarik dan sangat cantik. Rasa pun sedap untuk diminum begitu sahaja mahupun dengan cereal atau muesli. My fav 🙂

 

  1. Ola Bola Bag

Milo

IMG_81391

Yang memang suka minum MILO, korang juga boleh dapatkan Ola Bola bag atau pun MILO mat dengan setiap pembelian MILO. Tak caya? Jomlah kita jadi sihat dan kuat sama-sama

 

  1. Voucher diskaun RM25 untuk semua ANDA!

MYGR-408_AFF_300x250_OR_20LAPOR25_07112016

LAZADA jugak menawarkan diskaun sehingga RM25 buat semua pelanggan baru LAZADA. Apa lagi? Serbu website www.lazada.com dan dapatkan tawaran hebat ini. Hanya taip “25LAPOR20” dan enjoy voucher RM25 off.

lazada-online-revolution-1900x700_c

If you would like to participate in reviews like this in the future, please contact affiliate@lazada.com.my to join the Lazada Family!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *