KENAPA ANDA PERLU ‘SHOPPING’ DI PG MALL?

Cepat je masa berlalu, dah nak masuk bulan Ramadan dan lepas tu kita akan beraya pulak. Macamana persiapan korang semua untuk menyambut Ramadan nanti? Biar pun keadaan mungkin akan berbeza untuk tahun ini, tapi persiapan untuk sambut bulan puasa mesti dipersiapkan tau.

Macam Cik Pora pulak, selalunya bila nak sambut Ramadan, dah siap-siap beli kurma bagai tau. Kalau tak sempat nak prepare makanan, at least kurma ada sebagai sajian berbuka kita nanti, tak gitu?

Barang-barang lain pun, memang Cik Pora akan siap-siap beli so that time puasa tak perlu kalut sangat. Lagipun, sejak Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) ini memang kita semua perlu #dudukrumah #stayathome.

Walaupun korang kena #stayathome, korang masih boleh shopping kat mall tau. Eh, boleh ke kita pergi mall? Mall yang aku maksudkan ni tak perlu keluar pun, hanya duduk sahaja kat rumah.

Ha di manakah mall itu? Meh sini Cik Pora nak share dengan korang. Wajib baca entry ini sampai habis okay!

PG Mall, iaitu sebuah platform e-commerce tempatan no.1 di Malaysia kini menawarkan pelbagai promosi hebat yang takkan boleh anda lepaskan. Tak perlu keluar ke sana, ke sini… hanya #dudukrumah dan nikmati pembelian atas talian di PG Mall. Dan kenapa korang perlu SHOPPING di PG MALL?

Produk-produk yang ditawarkan juga amat berpatutan dan banyak pilihan yang buatkan Cik Pora rambang mata tak tahu nak pilih yang mana. Bukan itu sahaja, PG Mall juga turut berikan banyak TAWARAN MENARIK sempena dengan Ramadan yang bakal tiba. Antara tawaran untuk anda :

Promosi Kempen MyRamadhan (bermula pada 17 April – 3 Mei 2020)

Untuk Pelanggan Baru

•             Diskaun RM15 dari jumlah resit (Belanja minimum RM50)

•             Terhad untuk 1000 penebusan baucer (2x setiap pelanggan kempen baucer MyRamadhan)

Untuk Pelanggan Sedia Ada

i.              Diskaun RM25 dari jumlah resit (Belanja minimum RM30)

•             Terhad untuk 1000 penebusan baucer (tiada had untuk setiap pelanggan kempen baucer MyRamadhan)

Untuk yang berbelanja RM150 dan lebih dalam satu resit, anda berpeluang nikmati diskaun sebanyak RM25 dari jumlah belanja anda. Berbaloi-baloi kan? Terhad untuk 200 penebusan baucer (1x setiap pelanggan kempen baucer MyRamadhan)

Tertakluk terma & syarat

Selain itu, PG Mall pun selalu buat SALE yang best-best tau. Banyak barang-barang yang memang berbaloi kalau compare dengan platform online shopping lain. Fuh, tergoda habis!

Sempena dengan kempen MyRamadhan ini, apa yang SPECIAL selain berbelanja sakan, setiap pembelian anda berpeluang dapat ‘cashback’ yang menarik lagi tertarik. Part ni memang Cik Pora suka sangat sebab kita akan lagi JIMAT KAW KAW!

10% CASHBACK UNTUK PELANGGAN MAYBANK QRPAY

Untuk pelanggan Maybank anda juga akan dapat nikmati 10% cashback dengan hanya RM30 pembelian minimum melalui Maybank QRPay atau MAE. (Terhad untuk 2x setiap bulan). Promosi tamat 20 April 2020  

15% CASHBACK DENGAN APLIKASI BOOST RAKYAT

Pembayaran dengn aplikasi Boost? Nikmati 15% cashback tanpa minimum perbelanjaan dengan had RM10 dengan setiap pembelian melalui pembayaran dengan aplikasi Boost! Promosi tamat 19 April 2020

TEBUSAN GANJARAN SEHINGGA 50% DENGAN Air Asia BIG POINTS

Nikmati 50% tebusan BONUS mata ganjaran dengan Air Asia BIG bila anda belanja di PG Mall. Pemegang kad AirAsia BIG juga boleh membuat pembelian dengan mata ganjaran anda di PG Mall. Best kan?

‘Forever Cashback’ sehingga 3.5% untuk anda!

Ganjaran hebat untuk semua pelanggan dan pelanggan ‘referral’ yang membuat pembelian di PG Mall. Hanya buat pembelian, rujuk teman atau keluarga anda melalui konsep ‘Shop-Share-Earn’ untuk nikmati ‘Forever Cashback’ sehingga 3.5%. Hebat kan?

Rebut Peluang Cabutan Bertuah Love You 3000

Setiap pembelian RM30 ke atas membolehkan anda berpeluang memenangi cabutan bertuah dan bawa pulang PGMall c-wallet bernilai RM3000. Cabutan bertuah diadakan 1x untuk setiap 2 minggu dan pemenang akan diumumkan pada 25hb – 5hb pada setiap bulan

Macam-macam promosi yang boleh nikmati hanya di PG Mall. Memang berbaloi-baloi. Potongan harga yang kaw-kaw, cashback lagi, siap ada cabutan bertuah lagi dan tak lupa juga untuk delivery, don’t worry, they will deliver as usual. Awesome kan?

Okaylah, Cik Pora pun nak sambung shopping di PG Mall dari atas sofa je ni. Apa tunggu lagi. Jom kita start shopping di https://pgmall.my/home .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *